HIGH

LIFT YOU

WE

לכל מבנה יש את ה D.N.A   שלו בהתאם לאופי השימושים והמשתמשים בו, מיקומו במתאר העירוני יצירתיות אדריכלית וחזון היזם, WE  כיועצי המעליות שלך מסייעים לאדריכלים ויזמים, במידע ותכנון נכון של מערכות התעבורה האנכיות בבניין מעליות נוסעים , מעליות משא דרגנועים מסועים וכו'.

השירותים שלנו

ייעוץ ותכנון

WE מלווה אתכם האדריכלים והיזמים בכל שלבי התכנון, כיועצי מעליות מנוסים ויצירתיים נאפיין ביחד כבר בשלב הפרוגרמה הראשונית את כמות גודל ומיקום המעליות כתלות באופי האוכלוסייה המתוכננת במבנה ומיתוגו תוך כדי שימת דגש על נצילות גרעין אופטימית ובהתאמה למספר רב ככל הניתן של יצרני מעליות. כבר בשלבי התכנון הראשוניים נספק ליועצים השונים את כל הנתונים הנדרשים להשלמת התכנון והגשת תוכניות להיתר.

שיפוץ והחלפת מעליות

WE תספק לכם שירותי יעוץ תכנון וחוות דעת בלתי תלויה, שקט בהירות והתמצאות מהירה בכל פרויקט. בנוסף ליווי ועדכון טכנולוגי ופונקציונלי שיותאם לכל משך הביצוע/השינויים החלים בו. שימוש נכון בידע הנרחב בניסיון בכלים ובתוכנות ייעודיות יספק תוצאות אופטימליות והמלצות מקצועיות ומדויקות ויאפשר לכם למצוא פתרונות אפקטיביים ומעליות איכותיות.

שיפור חוויית משתמש

WE תהווה עבורכם ערוץ התעדכנות ומידע שוטף של מגמות וחידושים בתחום המעליות בעולם תוך שמירה על האינטרסים והאינטגריטי שלכם מול חברות המעליות , ביחד נאבחן את הצרכים האמיתיים /הנכונים לפרויקט ונקפיד לשמור על התאמה ועמידה בתקציב.

אפיון וליווי מקצועי

WE הינה שותפה אסטרטגית לטווח ארוך ומספקת מומחיות, נסיון וידע מקיף בתקנות תקנים ובחוקים, מינוף הקשרים עם הספקים בענף לטובת הלקוחות ומיקסום התובנות הטכנולוגיות החדשות. הכלים והיכולות הכוללות של WE וולנסקי הנדסה יעזרו לכם לבצע את הבחירות הנכונות והמתאימות ביותר עבורכם ועבור לקוחותיכם.